100. dan škole

U petak, 15. veljače 2019. godine, učenici razredne nastave obilježili su 100. dan škole. 100. dan škole znači da već 100 dana idemo u školu, u određenom razredu. 

Učenici 2.a razreda pitali su se: „Zar već 100?“ - Puno? Malo? Kako kome… 
Radni je dan prošao u znaku broja 100. Brojili su i računali do 100, čitali i prebrojavali riječi do 100, pisali rečenice, a zanimljiv je bio i kviz u informatičkoj učionici. Svi su zavrijedili čestitke, a bilo je i slatkiša. Jedni su drugima poželjeli još lijepih i zanimljivih dana u školi. Dana u kojima će učiti, družiti se. I dana koje će pamtiti. Rado ih se sjećati na okupljanjima uz brojeve 5, 10, 15… (učiteljica Rosanda Vrus)

Učenici 3.a razreda taj su dan započeli rješavanjem 100 zadataka. U skupinama smo ponavljali množenje i dijeljenje brojeva do 100. Ponovili smo i imenice i glagole – natjecali smo se koja skupina će u 100 sekundi napisati više imenica/glagola na zadano slovo. Prisjetili smo se događaja koji nam se posebno urezao u sjećanje u ovih 100 dana. Isto tako, našalili smo se svojim (mogućim) izgledom za 100 godina te prijevoznim sredstvom budućnosti. Na TZK-u smo napravili 100 koraka te 10 puta po 10 vježbi oblikovanja. Za kraj smo jedni drugima podijelili „poruke prijeteljstva“. (učiteljica Petra Ružić)

Učenici 3.b za 100. dan škole imali su TZK, hrvatski jezik i metematiku. Na satu TZK odbrojili smo 100 koraka u koloni, odvježbali 100 vježbi oblikovanja i složili broj 100. Na satu hrvatskoga jezika napisali smo 100 imenica i glagola na zadana slova. Iz matematike ponovili smo tablicu množenja rješavajući 100 zadataka. Veselimo se novom 100. danu  iduće školske godine. (učiteljica Tatjana Šafarić)

U 4.a razredu Stoti dan škole obilježen je nizom zanimljivih aktivnosti. Pisali smo sto riječi koje u sebi sadrže riječ STO, u sto riječi ponavljali imenice, glagole i pridjeve. Množili smo brojeve brojem 100 i višekratnicima broje 100, šutjeli smo 100 sekundi, pisali što bismo učinili sa 100 kuna, svojim tijelima napisali broj 100, deset vježbi ponavljali deset puta te brojili 100 koraka u dvorani. (učiteljica Đurđica Lukač)

Aktivnosti koje smo provodili u PŠ Podbrest: pisali smo broj 100 na različite načine, tjelovježba - 10 vježbi po 10 ponavljanja, vagali kuhinjskom vagom zbirke od 100 perlica, čepova, slamčica, štapića, lego kockica, papira, čašica… gradili toranj od 100 plastičnih čašica i neboder od 100 slamčica, bojali sliku za stoti dan škole. (učiteljica Emina Mlinarić)

Kako je to izgledalo pogledajte u galeriji fotografija.